Bel ons: 00800 00123456

Opties voor servicenummers

Deze opties zijn altijd inbegrepen

Wereldwijd doorschakelen

U hebt klanten in Australië, de V.S. of elders in Europa, maar u wilt graag hun telefoontjes beantwoorden vanuit Nederland? Wij maken het mogelijk! Alle inkomende gesprekken naar uw gratis of lokale servicenummer kunnen worden doorgeschakeld naar iedere vaste lijn of mobiel nummer, waar dan ook ter wereld.

Gratis wijzigen eindbestemmingsnummer

U wilt graag uw internationale telefoonnummer doorschakelen naar een ander nummer omdat uw bedrijf gaat verhuizen, of omdat u misschien een tijdje op zakenreis bent? Geen probleem! We wijzigen het eindbestemmingsnummer voor u, zonder dat hier kosten aan verbonden zijn.

Uw eigen contactpersoon

Heeft u een vraag, of behoefte aan wat extra advies? Bij TeleForwarding beschikt u altijd over een eigen contactpersoon die u kunt benaderen via de telefoon of per e-mail. Dit betekent dat u altijd direct de support ontvangt die u nodig heeft.

Deze opties kunt u afzonderlijk bestellen *

Online Dashboard

Met ons Online Dashboard heeft u volledige controle over al uw gratis servicenummers, evenals de aanvullende voorzieningen. Wij voorzien u van een login voor uw persoonlijke account, waar u eindbestemmingsnummers kunt wijzigen, uw wachtrij kunt beheren, belstatistieken inzien en nog veel meer.

IVR – Interactive Voice Response

Middels een IVR-systeem kunnen uw bellers communiceren met een geautomatiseerd telefoonmenu via het toetsenbord van hun telefoon. We bieden een breed scala aan IVR-oplossingen, van een simpele lijst met menuopties (“toets 1 voor klantenservice”) tot een uitvoerig PIN-verificatiesysteem – allemaal in diverse talen.

Belstatistieken

Onze belstatistieken functionaliteit faciliteert in het creëren van gedetailleerde, op maat gemaakte rapporten, aan de hand van de meest recente data van uw telefoonverkeer. Dit biedt bruikbare inzichten in de prestaties van uw callcenter en zorgt ervoor dat u uw capaciteiten optimaal kunt benutten om zo de efficiëntie van uw callcenter te verhogen.

Voice2Mail

Niet in staat de telefoon op te nemen? De meeste mensen zijn hiertoe niet 24/7 in de gelegenheid, en dat geldt net zo goed voor bedrijven. Dit betekent echter niet dat u belangrijke gesprekken hoeft te missen; uw beller kan een voicemail achterlaten die automatisch als tekstbestand naar uw e-mail inbox wordt gestuurd. Luister uw berichten online of download ze naar uw computer.

Fax2Mail

Geven uw internationale klanten nog steeds de voorkeur aan het sturen van een fax, maar beschikt u niet over een faxapparaat? Geen probleem! Fax2Mail converteert uw inkomende faxen naar PDF-bestanden die worden verzonden naar uw e-mailadres. Op die manier kunt u faxen ontvangen zonder faxapparaat.

Tijd/datum routering

Met onze tijd/datum routering kunt u inkomende telefoontjes doorschakelen, gebaseerd op de datum en tijd van de oproepen. Schakel bijvoorbeeld gesprekken tijdens kantoortijden door naar een vaste lijn, terwijl gesprekken daarbuiten worden doorgeschakeld naar een mobiele telefoon of voicemail. Zo is het mogelijk om telefoontjes uit verschillende tijdzones effectief te verwerken, en bent u 24/7 bereikbaar voor al uw klanten over de hele wereld.

Wachtrij

Heeft uw bedrijf of callcenter te maken met fluctuaties in het aantal inkomende gesprekken? Wees voorbereid op pieken in uw belverkeer door een wachtrij te implementeren, en combineer deze met onze realtime online wachtrijmonitor. Zo kunt u ook tijdens piekuren uw binnenkomende telefoontjes snel en efficiënt verwerken.

Gespreksopname

Wilt u graag gesprekken kunnen opnemen, bijvoorbeeld voor trainingsdoeleinden of om de kwaliteit van de service te waarborgen? Met onze gesprekopname functionaliteit neemt u automatisch alle inkomende telefoongesprekken op om deze vervolgens online te bewaren in een beveiligde database, of te downloaden naar uw computer.

Bezet/geen gehoor (overflow)

Met de bezet/geen gehoor functie faciliteert u in het doorschakelen van inkomende telefoontjes naar meerdere toestellen of medewerkers, in een vooraf bepaalde volgorde. Is medewerker A niet beschikbaar? Dan wordt het gesprek doorgeschakeld naar medewerker B. Is die ook afwezig? Dan is de beurt aan medewerker C of een Voice2Mail bericht, en zo verder.

* Tegen meerprijs

Back To Top